Friday, April 16, 2010

pasrah

disebabkan entry ini, ini, sekali lagi ini, maka dengan ini juga, aku telah difitnah dan juga di kutuk oleh seseorang yang amat busuk hati nya! jangan kau lupa, segala entry ini berlaku adalah disebabkan entry kau! aku malas nak gado2 ngn kau.aku sedar siapa aku.tak ada sape akan kate aku yang betol sebab kata2 kau da cukup untuk mengatakan yang aku salah.
dan entry ini yang tak ada kne mengena dgn kau,ttbe kau terasa semakin membuatkan kau panas hati dengan aku kan?padahal sekali lagi aku TEGASKAN, entry tersebut adalah tiada berkenaan dgn kau. yaya taw segala yang berkaitan dengan entry tersebut.kan yaya?

bila ada org tnye,
"nodh,kau gado ngn minah tuh eah?" aku jawab ape? "nta la weyh.aku pn xtw " itu jwpn aku k.

aku xd pn kate yang ko la yang punca segala-galanya. aku xd pn kutuk kau. aku xd memburukkan kau.

malah aku akan kata: " ape yang aku ckp ni, xmungkin sama dgn ape yang dia ckap.so kalau korang nak tw cite dia, tnye la dia.mungkin pada dia, segala yang aku ckp ni xd yang betol."

aku xd pn cakap:"korang xyah la tnye dia.semua yg dia ckp tuh xbetol pn. dia mmg suke buat cerita.ape yang aku ckp ni dr ape yang berlaku" aku xd ckp mcm tuh k. xd n xpenah.

setelah ape yang aku buat, aku xberkata ape2, ape yang aku dapat?

  1. aku diasingkan daripada semua orang.
  2. aku xdilayan oleh semua orang.
  3. semua orang pun pandang aku dgn pandangan yang aku ni sangat jahat.
  4. aku dianggap sebagai kawan yang x boleh nak dipercayai oleh semua orang.

terima kasih kau. atas segala-galanya...aku mintak maaf aku ada buat kau terasa dgn aku o ape2 je la yang kau anggap sebagai salah di mata kau. tapi, aku x mungkin dapat meminta maaf secara bersemuka dgn kau sebab aku da xboleh nak tgk muka kau sekali pun kerana da terlalu sakit hati ni diperlakukan oleh kau.


aku yang ikhlas, sentiasa iklhlas

NADIAH BINTI MOHD NOOR AINI @ nodh_sarayie



2 comments:

CHACHA said...

kenapa ni??? da3, x mao gdh2. tgk mcm aku, idup dia aku x kcu, jgn dia berani2 kcu idup aku,or ckp2 psl aku!! if ade, tnggu jela. just chill ok.

nadia_aini said...

haha.baikkk