Monday, April 26, 2010

hari-hari yang mendatang dan telah datang

ouh..saya kebosanan berada di rumah. xtw nak buat ape..kalau masa cuti sem, da set mind sendiri lepas cuti ada assignment kne buat, ada test kne lalui, ada quiz yang harus di terokai. tapi, habis diploma ni, nak buat ape? nak keje..tapi nak keje ape? nak keje yang xpenat boleh tak? tapi jangan harap la ada kan..hurmm... ape nak buat kat rumah ni?ok2 esok lepas hantar wawa pegi sekolah, saya akan ke JUSCO BUKIT INDAH untuk menerokai segala kedai yang ada kat sne untuk mendapatkan kerja bagi mendapatkan sesuap nasi. eceh!ayat nak sadis.ahaha.. plan dgn amber, n cha nak ke GENTING HIGHLAND. tapi nta betol nta x, xtw la budak2 ni. diorang bukan betol pun.hahaha. sorry geng.

semalam MOHD SETIA MASWADI called. saya pun tanya la beliau, "keje kat jusco penat x?jadi cashier penat tak? beliau pun menjawab" mane ada keje yang xpenat..semua keje pn penat. 2 semua kan boleh jadi pengalaman"..
*untuk makluman, beliau adalah bekas pekerja di situ dan beliau adalah salah seorang pekerja terbaik yang mana menjadi idola saya kerana beliau amat komited dgn sebarang kerja yang dilaksanakan oleh beliau..

maka dengan itu, saya pun mengambil keputusan dengan tidak memilih kerja sebagai nadi kehidupan saya. eh.eh. nadi kehidupan?ok.saya juga xberapa nak faham dengan semua ayat yang saya tulis buat masa sekarang ni.
saya dapat merasakan bahawasanya saya sangat tak berapa nak betul sangat dalam keadaan yang teramat bosan ini. oh..berikan daku sebarang entertainment!!

2 comments:

Aisyah Ahmad said...

jadi la..hehehe
ak kn nk jad bibik akak ka..mesti dpt duitnye...hahhaaha

nadia_aini said...

bile da dapat duit, mesti la kne belaje aku kan?haha