Thursday, June 24, 2010

BERIBU-RIBU TAHNIAH

Kepada semua kawan-kawan saya yang dapat further degree dlm course yang anda semua mintak, beribu-ribu tahniah saya ucapkan. Walau pun kalian kata saya bertuah sebab dapat sambung jugak walaupun bukan dalam course yang sama, terima kasih saya ucapkan sebab cakap saya bertuah.
Apabila kalian kata saya tak reti menghargai peluang yang ada, sila berfikir semula kerana jika perkara yang sama berlaku pada kalian, dalam situasi yang sama dengan saya, apa yang akan kalian laksanakan?

Mungkin kalian masih berkeras dengan keputusan kalian iaitu nak sambung jugak. begitu dengan saya. Saya juga berkeras dengan keputusan saya.

Aku sayang korang.. Good Luck semua. Nanti ada degree jangan buat-buat tak nampak aku yang tak ada degree ni eah.
http://www.emocutez.com

1 comment:

Aisyah Ahmad said...

yeah,,ak tetap akn ingt ko..asl ssh sgt nk bkak blog ko??