Tuesday, May 25, 2010

Sudah! Cukup!

Saya bukan nak mengungkit. Tapi sila sedar diri awak siapa sebelum awak memburukkan orang yang telah pernah berjasa dengan awak ok. oh ya. Kepada kawan awak yang terlalu baik dengan awak tu, jangan lupa dan jangan ingat saya tak tahu awak yang pemberi maklumat dan juga awak yang gunting dalam kain yang baru nak dilipat.
Yang sebenarnya, saya betul-betul tak tahu apa masalah mereka yang sebenar-benarnya.
Asal ada je entry yang berkaitan, mula lah nak over excited terasa. padahal saya bercakap mengenai orang lain. it is not only u yang aku jadi silent reader ok. semua blog ok. SEMUA blog sekali lagi aku tegaskan, SEMUA blog aku jadikan sebagai diri aku silent reader. ada paham perempuan perasan? Macam mana aku boleh tau kau terasa dengan entry aku? Bila aku bce blog kau yang mengatakan kau mempunyai silent reader yang menggelabah ada orang meniru blog kepunyaan beliau. What the Fuck la kau! itu entry aku la bengong! Aku tak tujukan kat kau apesal kau nak tuju kat aku lak? Jangan kate aku je yang jadi silent reader kau. Kau pun same la perempuan !PPUUUIIIHHH!!! Cakap orang. Dia lagi melebih. Dan macam mane kau tahu aku tukar url? of course la kawan gunting dalam kain lipatan kau yang bagitau sebab kawan gunting kau tu je yang boleh view info aku kat facebook kan? Dengan cara kau, jangan sampai berlaku nya satu laporan polis yang dibuat oleh aku atas sebab menceroboh hidup orang ok.

kau mesti akan bace entry ni. so memang aku nak bagi kau terasa dengan entry ni perempuan. terlalu jelik nak sebut nama kau. ingat, siapa yang delete siapa dulu. then siapa yang cari gadoh dengan siapa dulu. so aku mempunyai hak untuk melaksanakan laporan tersebut, ada paham perempuan?



*kepada reader yang lain, maaf diatas keterlanjuran ayat saya dalam entry kali ini. saya terlalu marah dan terlalu sakit hati setelah diperlakukan sebegini rupa oleh orang yang saya masih anggap rakan tapi menjadikan saya semakin tidak mempercayai wujudnya rakan yang sejati di dunia ini.

No comments: