Saturday, September 22, 2012

Legoland Malaysia

Salam..

Peh.. Title nak Legoland gak tu. X menahan.. 
Log in FB je.. Muke ni masuk Legoland. Muke tu masuk Legoland. I jeles k. Sentap tau. Semua nak masuk gak. Bile aku lak nak masuk ni? Berngan la kau.. 
Kate Encik Tunang, "kite jangan beli time sekarang ni.. Banyak belum siap lagi. Panas pulak tu. Pokok2 baru nak meninggi. Kite g setaun kemudian. Da x sepanas sekarang.."
Ok, I surrender. U selalu menang. Tapi betol jugak dia cakap tu kan. Benda baru bukak. Semua pn berpusu2 nak ke sana. Belom tentu dalam tu semua da siap. Hee... **aku tengah menghasut korang supaya x g time sekarang. G saing aku k. Hahaha.. 

Tapi dalam keadaan x mau masuk, dalam keadaan panas pn, aku g gak ke sana. Amek berkat bak kate
orang tua. Hahaha

mak and abah. posing ala2 pengantin baru u olls

kurang 2 orang kan? aku yg amek gmbr. wawa g open house mmbe dia. 

budak handsome family aku.. **handsome ke? perasan lebih ad la. haha

angah yg suke amek gmbr bersenget2


at last.. wawa dapt gak g. 

aku? pergi wat kali ke2. over kau.. haha

wawa kate ni posing formal.
**wawa, kau faham x maksud formal sbnr nye?

\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/


\/

ini siapa? ini la my chenta hati, my pengarang jantung, my  super duper everything

Till then, bubai.. ;)

1 comment:

ada mokhtar said...

memang macam tak berbaloi sgt masuk legoland sekarang.. maybe setahun 2 lagi best lah :)