Monday, December 06, 2010

Lunch Hour

Berpuasa pada hari ini.. ouh perut..janganlah kau meragam pada saat dan tika ini.. Jadilah kau sebaik2 perut.. dan nafsu.. janganlah kau meminta yang bukan2..

hahahaha...

pokok pangkal nya, hati beb!hati.hahahaha.. lunch hour. semua orang keluar makan. tinggal lah aku keseorangan menanti kehabisan waktu. seperti Nobita yang menanti Doremon mengeluarkan pam masa untuk disalahgunakan oleh Encik Nobita. Kesian kat Doremon kan? selalu kena buli dengan Nobita. Walaupun Nobita selalu kena buli dgn Giant & Suneo, tapi Nobita lagi banyak kali buli Doremon. Yela, bayangkan, Doremon nak dating dengan Mimi(awek Doremon la) pun tak dapat. Mana tak nye, Nobita asyik mintak tolong Doremon je. Bukan nak usaha sendiri Nobita tu. Ala.. nak dijadikan cerita, kalau Nobita pandai berusaha, cerita Doremon tak wujud la. Maka, tak ada lah orang yang obses dgn Doremon macam aku. ttteeetttt....hahahaha.

Cerita pasal Doremon ni kan, ttbe teringat masa birthday party aku. Tak ingat umur aku berapa
time tuh. tapi around 5 atau 6 tahun la.. Time tuh mmg obses dgn Doremon tahap gaban. Gile punye obses. Sampaikan kalau boleh, nak dapat kan sebijik patung Doremon yang paling besar. Tapi, sebab kami time tuh bukanlah family yang terlalu kaya gamaknye. So kalau bab2 patung mematung nih, mak aku mmg berkira sikit. Bukan sikitlah. Mmg banyak gile syarat kalau nak beli patung@teddy bear. Yang aku ada time tuh, hanya lah seekor teddy bear warna grey pemberian Pakcik Wahab. * aku rindu saat tu!... Bukan ke tadi nak cerita pasal birthday party aku? Ok.Back to normal Nodh!wake up. hahahaha. Nak dijadikan cerita, da obses gile punye gaban, mak aku pn belikan aku satu bijik kek yang mempunyai satu muka DOREMON!


thanks Google. sebijik kek aku!

Amek kau! mmg heaven gile time tuh. rasa macam aku sorang yang ada mak yang sayang aku. orang lain mak dia tak sayang dia sebab mak diorang tak ada belikan kek doremon besar macam aku punye. hahahaha.. Cam biasalah, da kata pun birthday party. of course la ada main potong2 kek kan. mana ada main potong2, mmg kena potong lah kek tuh. Nak tak. aku menangis tak nak bagi kek tuh kena potong.
Alasan? nanti Doremon mati kalau kena potong. Bodoh tak time aku kecik dulu? Doremon mmg tak hidup pun lah Nodh! *ok kau dimaafkan sebab kau berumur di bawah umur kanak2 yang mumaiz & kau tergolong dlm golongan kanak2 comel. so, kau di kira bijak, Nodh.hahahaha..

Jap2. aku baru perasan, title aku LUNCH HOUR. asal aku cerita pasal DOREMON? ok. kau boleh nyah dari sini sebab lunch hour kau da abes Nodh. Nyah kau!hahahahaha


ihsan Google
*aku suke pintu kemana sahaja Doremon. kalau nak g Singapore, tak yah susah2 buat pasport. gune je pintu tuh.hahahaha

No comments: